Pyramidy do kanceláře

Energetické systémy pro kanceláře, posílení imunitního systému, zpomalování procesu stárnutí, aktivace tvůrčí činnosti a zvýšení efektivity.

Poprvé na světě se rakouská síť dealerů automobilů rozhodla využít pyramidy ke zlepšení energie v salonech, kde prodávají své vozy.

Opel a Hyundai využívají technologii vypůjčenou ze starověku, byla motivována snahou vytvořit energeticky nejpříznivější, prostředí pro zákazníky i pro autorizovaný personál.

Již více než 20 let výzkumu ukázaly v Ruské akademii věd, že  vytvořené energetické prostředí pyramidy pomohlo snížit negativní dopady stresu, posílit imunitní systém, výrazně snížit riziko vzniku rakoviny, blahodárně působit na problémy s trávicím traktem a hepatitidou.

Navíc energie pyramid přispívá k zpomalení procesu stárnutí, degenerativních a autoimunitních procesů v těle. Ale všechny tyto naprosto důležité vlastnosti pyramid nejsou hlavní věcí.

Projektování
energetického systému provedl:

Valery Uvarov

Hlavní věc je, že energie pyramid zvyšuje energii člověka, v důsledku čehož je méně nemocný, jeho pracovní kapacita a tvůrčí aktivita rostou. Pro dobré a úspěšné podnikání je to velmi důležité.

Kromě toho se prostor kanceláří, prodejen atp. stává energeticky čistým prostředím, ve kterém budou zákazníci a personál v toku energie, který podporuje regeneraci klientů a zaměstnanců, kteří pracují v salonech. Jedná se o úplně jinou úroveň služeb a péče o lidi.

Dnes už můžeme s plnou jistotou říci, že rakouská prodejní síť Auto Ebner se stala průkopníkem nového světového trendu v automobilovém průmyslu a tak to zůstane navždy!

Aby bylo zajištěno, že všechny salony společnosti pracují jako jedno energetické centrum, vyrobilo se několik desítek pyramid s absolutně identickými parametry. Umožní to pyramidám vzájemnou energetickou interakci bez ohledu na vzdálenost mezi nimi. Posilují se tak navzájem, vytvořené energetické prostředí pyramidou má výrazný příznivý účinek na tělo klientů a všech zaměstnanců, pomáhá odhalovat potenciál tvůrčích možností pro zlepšení výsledků společnosti.

Zákazníci společnosti Opel a Hyundai budou časem cítit a oceňovat skutečnost, že zlepšená atmosféra přátelství a přírozené vstřícnosti personálu bude doprovázena zlepšením jejich celkové fyzické kondice, to s sebou nese přirozený přírůstek služeb a jejich zvýšenou kvalitu.

Zákazníci si všimnou, že negativní faktory městského prostředí jsou neutralizovány v prodejnách Opel a Hyundai.

Lidé se prostě pokusí vrátit tam, kde je jim dobře!

Všechny zajímavé informace o vlastnostech pyramid se dozvíte v knize \"Pyramidy: Dědictví bohů\" od Valery Uvarova.