Pyramidy do kanceláře
Energetické systémy pro kanceláře, posílení imunitního systému, zpomalování procesu stárnutí, aktivace tvůrčí činnosti a zvýšení efektivity.
Poprvé na světě se rakouská síť dealerů automobilů rozhodla využít pyramidy ke zlepšení energie v salonech, kde prodávají své vozy.
Opel a Hyundai využívají technologii vypůjčenou ze starověku, byla motivována snahou vytvořit energeticky nejpříznivější, prostředí pro zákazníky i pro autorizovaný personál.
Již více než 20 let výzkumu ukázaly v Ruské akademii věd, že vytvořené energetické prostředí pyramidy pomohlo snížit negativní dopady stresu, posílit imunitní systém, výrazně snížit riziko vzniku rakoviny, blahodárně působit na problémy s trávicím traktem a hepatitidou.
Navíc energie pyramid přispívá k zpomalení procesu stárnutí, degenerativních a autoimunitních procesů v těle. Ale všechny tyto naprosto důležité vlastnosti pyramid nejsou hlavní věcí.
Projektování
energetického systému provedl:
Valery Uvarov
Hlavní věc je, že energie pyramid zvyšuje energii člověka, v důsledku čehož je méně nemocný, jeho pracovní kapacita a tvůrčí aktivita rostou. Pro dobré a úspěšné podnikání je to velmi důležité.
Kromě toho se prostor kanceláří, prodejen atp. stává energeticky čistým prostředím, ve kterém budou zákazníci a personál v toku energie, který podporuje regeneraci klientů a zaměstnanců, kteří pracují v salonech. Jedná se o úplně jinou úroveň služeb a péče o lidi.
Dnes už můžeme s plnou jistotou říci, že rakouská prodejní síť Auto Ebner se stala průkopníkem nového světového trendu v automobilovém průmyslu a tak to zůstane navždy!
Aby bylo zajištěno, že všechny salony společnosti pracují jako jedno energetické centrum, vyrobilo se několik desítek pyramid s absolutně identickými parametry. Umožní to pyramidám vzájemnou energetickou interakci bez ohledu na vzdálenost mezi nimi. Posilují se tak navzájem, vytvořené energetické prostředí pyramidou má výrazný příznivý účinek na tělo klientů a všech zaměstnanců, pomáhá odhalovat potenciál tvůrčích možností pro zlepšení výsledků společnosti.
Zákazníci společnosti Opel a Hyundai budou časem cítit a oceňovat skutečnost, že zlepšená atmosféra přátelství a přírozené vstřícnosti personálu bude doprovázena zlepšením jejich celkové fyzické kondice, to s sebou nese přirozený přírůstek služeb a jejich zvýšenou kvalitu.
Zákazníci si všimnou, že negativní faktory městského prostředí jsou neutralizovány v prodejnách Opel a Hyundai.
Lidé se prostě pokusí vrátit tam, kde je jim dobře!
Všechny zajímavé informace o vlastnostech pyramid se dozvíte v knize \"Pyramidy: Dědictví bohů\" od Valery Uvarova.