Pyramidy do kanceláře
Energetické systémy pro kanceláře, posílení imunitního systému, zpomalování procesu stárnutí, aktivace tvůrčí činnosti a zvýšení efektivity.
Poprvé na světě se rakouská síť dealerů automobilů rozhodla využít pyramidy ke zlepšení energie v salonech, kde prodávají své vozy.
Opel a Hyundai využívají technologii vypůjčenou ze starověku. Jejich rozhodnutí bylo motivováno snahou vytvořit energeticky nejpříznivější prostředí pro zákazníky i pro autorizovaný personál.
Již více než dvacet let výzkumu ukázalo v Ruské akademii věd, že vytvořené energetické prostředí pyramidy pomohlo snížit negativní dopady stresu, posílit imunitní systém, výrazně snížit riziko vzniku rakoviny, blahodárně působit na problémy s trávicím traktem a hepatitidou.
Navíc energie pyramid přispívá ke zpomalení procesu stárnutí, degenerativních a autoimunitních procesů v těle. Ale všechny tyto důležité vlastnosti pyramid nejsou jejich hlavním účinkem.
Projektování
energetického systému provedl:
Valery Uvarov
Hlavním výsledkem působení pyramid je, že jejich energie zvyšuje energii člověka, v důsledku čehož je méně nemocný, jeho pracovní kapacita a tvůrčí aktivita rostou. A to je pro dobré a úspěšné podnikání velice důležité.
Kromě toho se prostor kanceláří a prodejen stává energeticky čistým prostředím, v němž jsou zákazníci a personál v toku energie, který podporuje regeneraci klientů a zaměstnanců. Jedná se o úplně jinou úroveň služeb a péče o lidi.
Dnes už můžeme s plnou jistotou říci, že rakouská prodejní síť Auto Ebner se stala průkopníkem nového světového trendu v automobilovém průmyslu, a tak to zůstane navždy!
Aby bylo zajištěno, že všechny salony společnosti budou pracovat jako jedno energetické centrum, bylo vyrobeno několik desítek pyramid s absolutně identickými parametry. To umožní pyramidám vzájemnou energetickou interakci bez ohledu na vzdálenost mezi nimi. Pyramidy se tak posilují navzájem a energetické prostředí, které vytvářejí, má výrazně příznivý účinek na tělo klientů a všech zaměstnanců, pomáhá odhalovat potenciál tvůrčích dovedností a zlepšovat tak výsledky společnosti.
Zákazníci společnosti Opel a Hyundai časem pocítí a ocení skutečnost, že zlepšená atmosféra přátelství a přirozené vstřícnosti personálu bude doprovázena zlepšením jejich celkové fyzické kondice, což s sebou nese přirozený přírůstek služeb a jejich zvýšenou kvalitu.
Zákazníci si všimnou, že negativní faktory městského prostředí jsou neutralizovány v prodejnách Opel a Hyundai.
Lidé se prostě pokusí vrátit tam, kde je jim dobře!
Všechny zajímavé informace o vlastnostech pyramid se dozvíte v knize „Pyramidy: Dědictví bohů“ od Valery Uvarova.